Hivatal

Integrált vagyonvédelmi rendszer karbantartása 2025-2026 Vállalkozási keretszerződés keretében.

A közbeszerzési eljárás nyertesének feladatát képezi a Főpolgármesteri Hivatal épületében, a volt Merlin Színház épületében és a

Központi Irattárban üzemelő, a Műszaki leírás melléklete szerinti összesen 5126 rendszerelemből álló integrált vagyonvédelmi

rendszer (mely magában foglalja a beléptető-, infrasorompó-, behatolásjelző-, video- és tűzjelző rendszert) működőképességének

biztosítása, a rendszer karbantartása, felülvizsgálata és javítása 2025. január 1-jétől 2026. december 31-ig nettó 72.000.000,- Ft

keretösszeg erejéig.

Megrendelő nem köteles a keretösszeget maximálisan felhasználni, azzal, hogy a Szerződése időtartama alatt e keretösszeg 70%-os lehívására kötelezettséget vállal.

A teljesítés helyszínei:

a.) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal 1052 Budapest, Városház utca 9-11. szám alatti Városház épülete, nettó szintek

területe cca. 58 000 m2, szintjeinek száma épületszárnyanként változó III-IV-V. emelet, és 5 épületszárnyból áll; valamint

b.) 1052 Budapest, Gerlóczy utca 4. szám alatt, a volt Merlin Színház épület, nettó szintek területe cca. 1900 m2, szintjeinek

száma 3 emelet, valamint

c.) 1083 Budapest, Leonardo da Vinci köz 2. szám alatt található Központi Irattár épület, melynek alapterülete cca. 8 000 m2,

szintek száma 3 emelet.

1. Rendszeres /negyedéves/ felülvizsgálati és karbantartási feladatok az alábbi alábbi rendszer eszközein, berendezésein:

- Video megfigyelő rendszer (CCTV),

- Behatolás jelző központ

- Beléptető rendszer

- Hálózati eszközök

- Kulcsmenedzser rendszer

- Tűzjelző rendszer.

A karbantartás, felülvizsgálat körébe tartozik (általános feladat leírás):

- a rendszerek eszközeinek, berendezéseinek, működőképesség szempontjából történő ellenőrzése, működési próbája;

- a rendszer működést szolgáló feladatok elvégzése;

- a rendszerelemek, kamerák, egyéb eszközök műszaki állapotának fenntartását célzó tisztítási tevékenység;

- hiba, téves riasztás, nem megfelelő működés esetén a hiba ok feltárása és a hiba elhárítása érdekében a perifériák részletesebb

vizsgálata.

- az integrált rendszer elemeként telepített Siemens Sinteso tűzjelző rendszer - a mindenkor hatályos Országos Tűzvédelmi

Szabályzat, és Tűzvédelmi Műszaki Irányelv, továbbá a vonatkozó műszaki szabványok, valamint az adott rendszerre a gyártó által előírt utasítás szerint - rendszeres felülvizsgálatának, karbantartási, adott esetben javítási feladatainak negyedéves periódusokban, valamint minden olyan egyedi helyzet, illetve esemény fennállása esetén történő elvégzése, amely a rendszer nem megfelelő működésére utal, vagy olyan meghibásodást eredményez, amely fennállása esetén jogszabályi előírások és egyéb javítási protokollok a teljes rendszer ismételt karbantartásának elvégzését teszik szükségessé.

- A teljesítés végrehajtása során Vállalkozó az általa elvégzett felülvizsgálati, karbantartási, javítási tevékenységről munkalapot

készít, melyet aláírásával a Megrendelő kapcsolattartó munkatársa is hitelesít.

2. Karbantartáson kívüli hibaelhárítási, javítási munkák:

A hibaelhárítási, javítási tevékenység a vagyonvédelmi, mechanikai, biztonságtechnikai, tűzjelző rendszer valamely alkotóelemében bekövetkező, olyan előre nem látható hibák javítása, szoftverek frissítése, mely hibák a vagyonvédelem kockázatát olyan mértékben növelik meg, hogy gyors, illetve azonnali kiküszöbölésük nem halogatható. A hiba által előállt helyzet vagyonvédelmi kockázatától függően ezek lehetnek:

2.a. Eseti jellegű (nem sürgősségi) felülvizsgálat és javítás, mely keretében Vállalkozó elhárítja az általa karbantartott rendszer

üzemszerű működése közben keletkező üzemzavarokat, valamint elvégzi a Megrendelő által külön kért és megrendelt egyéb javítási tevékenységeket.

2.b. Rendkívüli /sürgősségi/ felülvizsgálat és javítás, mely keretében Vállalkozó elhárítja az általa karbantartott rendszer üzemszerű

működése közben keletkező olyan hibákat, üzemzavarokat, amelyek gyors elhárítása nélkül a rendszer részben vagy egészben

működésképtelenné válik. A bejelentést követően legkésőbb 4 órán belül a hibaelhárítást meg kell kezdeni.

3. Oktatás, továbbképzés, melynek során Vállalkozónak a szerződés időbeli hatálya alatt negyedévenként legalább egy alkalommal a telepített rendszerek üzemeltetésére vonatkozó oktatást, továbbképzést kell tartania a Megrendelő által kijelölt személyek részére.

4. 4. Hő és füstelvezető rendszer (RWA) üzemeltetői ellenőrzése, felülvizsgálata, karbantartása a volt Merlin Színház épületében

Részletesen a Műszaki leírás és a szerződés-tervezet szerint.

Hivatal

Nemzeti

Kbt. 112. § (1) bek. b) pont szerinti nyílt eljárás

Dokumentum típusa
Összegezés
Közzéteendő fájl
Leírás

összegezés

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

aláírt szerződés