Hivatal

Testületi szavazatszámláló rendszer üzemeltetése

Vállalkozási szerződés keretében nyertes ajánlattevő feladata 2024. december 31-ig a Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal épületében (1052 Budapest, Városház utca 9-11., helyrajzi szám: Budapest, 24357) található, műszaki leírásban felsorolt elektronikai berendezésekre – hangosító, szavazatszámláló, képi megjelenítő, kép- és hangtároló eszközökre, valamint a hozzájuk tartozó infrastruktúrára – vonatkozó folyamatos üzemeltetési, karbantartási és kezelői támogatási szolgáltatás biztosítása, továbbá a berendezések szükség szerinti javítása, beállítása, szükséges esetben ideiglenes csere eszközök biztosításával.

A szerződés teljesítésével érintett, korábban beszerzett elektronikai berendezések Ajánlatkérő tulajdonában állnak. E berendezéseken telepített MIKROVOKS, MIKROKAM, seQUEnce, Napir és MV Table egyedi szoftverekre Ajánlatkérő felhasználási joggal rendelkezik.

A szolgáltatás biztosítása kiterjed:

- a Díszteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvvező rendszerre, valamint a folyamat-tájékoztató (a napirendi pontok címét nyomonkövető) rendszerre, továbbá a robotkamerás videó közvetítő rendszerre;

- a 3. emelet 316. sz. tárgyalóteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvező rendszerre, valamint a folyamat-tájékoztató rendszerre;

- a bizottsági és kiemelt üléstermekre (133/b. sz. tárgyalóterem; 282. sz. tanácsterem, földszint 1. számú tárgyalóterem, 196. sz. tanácsterem, 120. sz. tárgyalóterem, és a 105. sz. tárgyalóterem és e helyiségekben működő hangosítási és szavazatszámláló berendezésekre);

- az Adó Főosztály Ügyfélszolgálati Irodájában működő ügyfélhívó rendszerre;

Vállalkozó feladata továbbá a rendszer hardver és szoftver elemeinek működőképességére irányuló vizsgálati lépések elvégzése az alábbi főbb szempontok szerint:

- közgyűlési, bizottsági és kiemelt termekben működő rendszerek működőképességének folyamatos fenntartása;

- az üléstermekben telepített rendszerek tekintetében az ülés vagy esemény lebonyolítását veszélyeztető, az ellenőrzés során

felmerülő hiba esetén annak soron kívüli javítása az ülés kezdetéig, a közgyűlési termekben működő rendszerek esetében az ülés alatt is;

- a rendszer minden elemének a gyári utasítások szerinti karbantartási műveleteinek elvégzése, és annak dokumentálása;

- a működéshez szükséges alap- és segédprogramok biztosítása, készenlétben tartása, szükség szerinti újratelepítése, továbbá változáskövetés biztosítása;

- kezelői támoga tás nyújtása a Fővárosi Közgyűlés ülésének napján az ülés kezdetét megelőző egy órától az ülés végéig személyes szakértő jelenlét formájában;

- a szavazórendszerek, illetve hangosító- és kamerarendszerek kezelőinek online és offline oktatása és gyakoroltatása az ülések közti időszakban;

- egyéb szolgáltatások (közgyűlés megjelenítése folyósói monitorokon, rögzítés, rögzített hanganyagból jegyzőkönyv előállítása

stb.).

Részletesen a szerződés-tervezetben és a műszaki leírásban foglaltak szerint.

Hivatal

Nemzeti

Kbt. 112. § (1) bek. b) pont szerinti nyílt eljárás

Dokumentum típusa
Összegezés
Közzéteendő fájl
Leírás

összegezés

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

aláírt szerződés