Hivatal

Digitális fénymásolók karbantartása

A közbeszerzési eljárás nyertesének feladatát képezi az alább megjelölt teljesítési helyszíneken működő multifunkciós eszközök (továbbiakban: MFP) teljes körű üzemeltetése. 2023. január 1-jétől 2023. december 31-ig nettó 16.535.820,- Ft keretösszeg erejéig.

A keretösszeg megoszlása a részfeladatok között:

1. részfeladat: nettó 5.335.820,- Ft

2. részfeladat: nettó 11.200.000,- Ft

Megrendelő nem köteles a keretösszeget maximálisan felhasználni, azzal, hogy a Szerződése időtartama alatt e keretösszeg 70%-os lehívására kötelezettséget vállal.

Teljesítés helyszíne:

1. részfeladat:

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal – 1052 Budapest, Városház utca 9-11.

2. részfeladat:

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal – 1052 Budapest, Városház utca 9-11.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal Központi Irattára - 1083 Budapest, Leonardo da Vinci köz 2.

FPH Szociálpolitikai Főosztály - Szociális Igazgatási és Ellátási Osztály/Segélyezési csoport - 1087 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 84.

Nyertes ajánlattevő feladata az egyes részfeladatokhoz tartozó Műszaki leírások III. pontjában felsorolt MFP-k és azok tartozékainak teljeskörű karbantartása. Ennek keretében nyertes ajánlattevő vállalja, hogy a szokásos munkaidő alatt a Megrendelő rendelkezésére áll annak érdekében, hogy az MFP-kel kapcsolatos, az üzemelés során felmerülő problémákat megoldja, a hibákat elhárítsa, illetve a folyamatos működést biztosítsa, valamint az MFP-k szakszerű kezelésében támogatja a felhasználókat. Ezen szolgáltatás keretében nyertes ajánlattevő vállalja a gyártó által előírt módon és időben időszakos karbantartások elvégzését, az üzemszerű használat során bekövetkező meghibásodások javítását és az MFP-k, az üzemeltetéshez szükséges kellékanyaggal (papír kivételével) történő ellátást.

Nyertes ajánlattevő feladata továbbá az MFP-k nem üzemszerű vagy rendeltetésszerű használata során, valamint külső behatások következtében bekövetkező meghibásodásainak javítása, továbbá egyes, szükséges javítási feladatok szokásos munkaidőn kívül való ellátása.

Részletesen a Műszaki leírás és a szerződés-tervezet szerint.

Hivatal

Nemzeti

Kbt. 112. § (1) bek. b) pont szerinti nyílt eljárás

Dokumentum típusa
Összegezés
Közzéteendő fájl
Leírás

összegezés

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

1 rf aláírt szerződés

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

2 rf aláírt szerződés