A közbeszerzési eljárás nyertesének feladatát képezi a Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal SAMO alapú Központi Ingatlannyilvántartási Rendszer (KIR) támogatása.
Teljesítés helyszíne: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal – 1052 Budapest, Városház utca 9-11.
Nyertes ajánlattevő feladata a Műszaki leírás I. pontja szerint Megrendelő részére tanácsadási és megrendelő felhasználói részére oktatási szolgáltatás biztosítása. Nyertes ajánlattevőnek a tanácsadási és oktatási szolgáltatást havonta maximum 8 órában kell biztosítania.
Nyertes ajánlattevő feladata továbbá a Műszaki leírás II. pontja szerinti felhasználótámogatási szolgáltatások biztosítása. Nyertes ajánlattevő a felhasználótámogatási szolgáltatásokat heti 5 napon, hivatali munkaidőben (hétfő-csütörtök 08:00-16:30, péntek 08:00-14:00), rendelkezésre állással köteles biztosítani. A felhasználótámogatási szolgáltatások keretében nyertes ajánlattevő köteles a felhasználókkal való kapcsolattartásra, a beérkező kérdések megválaszolására, a bejelentett hibák kijavítására, a felhasználói profilok és jogosultságok kezelésére, továbbá a frissítések és verzióváltások biztosítására és felügyeletére.
Nyertes ajánlattevő a Műszaki leírás II. pont 1) és 3)-9) alpont szerinti szolgáltatásokat folyamatosan, azok felmerülése, szükségessé válása szerint, míg a Műszaki leírás II. pont 2) alpont (hibajavítás) szerinti szolgáltatást Megrendelő hibabejelentése alapján köteles biztosítani. A hibabejelentés során a hiba súlyosságát Megrendelő határozza meg a Műszaki leírás III. pontjának megfelelően.
Részletesen a Műszaki leírás és a szerződéstervezet szerint.