Nyertes Ajánlattevő feladata vállalkozási keretszerződésben Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, mint Ajánlatkérő részére
- Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal tulajdonában lévő vezetékes telefonkészülékek karbantartásával, javításával és üzemeltetésével kapcsolatos feladatok valamennyi teljesítési helyen:
a) Digitális vezetékes telefon rendszerkészülékek folyamatos karbantartása, programozása, hibaelhárítása.
A Hivatal digitális rendszerkészülék állománya 744 db Bosch-Tenovis / Avaya gyártmányú UP 0 típusú telefonkészülék.
b) Analóg vezetékes telefonkészülékek folyamatos karbantartása, hibaelhárítása
A Hivatal analóg készülék állománya 876 db, több gyártótól származó (Panasonic, Concorde, Avaya), egy érpáras típusú telefonkészülék.
c) Digitális vezetékes telefon rendszerkészülékek, analóg vezetékes telefonkészülékek eseti javítása.
d) Vezetékes telefonkészülékek selejtezési javaslata.
e) A Hivatal informatikai hálózatán működő, IP telefonkészülékek programozásának, karbantartásának menedzselése.
A Hivatal jelenlegi IP telefon készülékállománya 27 db
- Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalban és telephelyein a már kiépített telefonhálózat karbantartásával, javításával és üzemeltetésével kapcsolatos feladatok:
a) A Főpolgármesteri Hivatalban működő telefonalközpont működésének folyamatos felügyelete, kapcsolat tartása Megrendelő képviselőjével, illetve az alközponti szolgáltatóval (jelenleg: T-Systems Zrt.). A kapcsolattartás telefonon, illetve email útján történik.
b) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalban és telephelyein a telefonhálózat aktív és passzív elemeinek folyamatos felügyelete, szükség esetén karbantartása, javítása.
c) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalban és telephelyein telefon összeköttetések kiépítése, bontása a gépoldali rendezőtől átkötéssel (PATCH) a végpontig (fejlesztés-beruházási szintet el nem érő munkák).
d) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalban és telephelyein a végberendezések telepítése, bontása és áthelyezése a 3.970 érpár nagyságú felszálló passzív hálózaton.
e) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalban és telephelyein a felhasználó-, szobaszám- és telefonmellék-nyilvántartás aktualizálása a hivatali ADAJK rendszerben.
- Feladat továbbá az elvégzett munka visszaigazolása a hivatali rendszerben, kapcsolattartás a Hivatalüzemeltetési és Intézményfejlesztési Főosztály munkatársaival, valamint a Koordinációs Főosztály / Informatikai Osztály HelpDesk szolgálatával.
- A közbeszerzés tárgya szerinti tevékenység teljesítési helye:
• Állandó, napi jelleggel Megrendelő székhelyén: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal 1052 Budapest, Városház utca 9-11. részben műemléki épületben (Budapest V. kerület 24357 helyrajzi szám, a KÖH nyilvántartásában 15487-es számon szerepel).
• Szükség szerint esetenként – előreláthatólag havonta 1-1 alkalommal személyes megjelenéssel – Megrendelő alábbi telephelyei:
Központi Irattár - 1083 Budapest, Leonardo da Vinci köz 2. (Budapest VIII. kerület 35719/2 helyrajzi szám),
Ügyfélszolgálati Iroda - 1085 Budapest, Könyves Kálmán krt. 84. (Budapest, VIII. kerület 38819 helyrajzi szám),
Új városháza épület Közgyűlési terme - 1056 Budapest, Váci utca 62-64. (Budapest, V. kerület 23961 helyrajzi szám, a KÖH nyilvántartásában 15483-as számon szerepel).
Részletesen a műszaki leírás szerint.