Vállalkozó (Nyertes ajánlattevő) feladata vállalkozási szerződés keretében Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalban működő
Budget üzleti tervezési program üzemeltetése 2021. évben az alábbiak szerint:
a) Kiterjesztett terméktámogatás:
A terméktámogatás biztosítása (ünnepnapok kivételével) a hét minden napján, 07:00 és 23:00 óra között szükséges. A feladat
keretében Vállalkozó feladata üzemeltetési problémák feltárása, hibaüzenetek kontextusba helyezése és értelmezése, a program
használata során felmerülő problémák második szintű (fejlesztő általi) megoldásának támogatása. Második szintű támogatás alatt a
Megrendelő szakmai kompetenciáján túlmutató, szoftveren belüli funkcionális vagy komplex jellegű hibaelhárítás értendő, továbbá, ha
Megrendelő a szoftver vagy hardver környezetet frissíti és módosítja, esetleg katasztrófa utáni helyreállítást végez.
b) Jogszabálykövetés:
A jogszabálykövetéshez kapcsolódó feladatokat – így különösen Számviteli törvény, az adózás rendjéről szóló törvény, a társasági
adóról és az osztalékadóról szóló törvények változásának követése - a Vállalkozó munkanapokon hivatali munkaidőben (hétfőtől
csütörtökig 8:00-16:30 óra, pénteken 8:00-14.00 óra) köteles elvégezni, melynek keretében a meglévő üzleti tervstruktúra jogszabályi
követelmények mentén történő módosítása, karbantartása, változáskövetése valósul meg.
c) Verziókövetés:
A verziókövetést Vállalkozó munkanapokon hivatali munkaidőben (hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:30, pénteken 8:00-14.00 óra) köteles
elvégezni, melynek keretében Vállalkozó feladata a meglévő funkciókkal szorosan összefüggő programmódosítás (pl. táblákban új
oszlop felvétele meglévő adatmező alapján, formázás módosítása).
A részletes műszaki követelményeket a közbeszerzési műszaki leírás tartalmazza.