Önkormányzat

KEHOP-3.2.2-15-2016-00001 konténerek beszerzése

"A KEHOP-3.2.2-15-2016-00001 azonosítószámú projekt keretében adásvételi szerződés alapján konténerek beszerzése” tárgyú(EKR rövidített név: KEHOP-3.2.2-15-2016-00001 konténerek beszerzése) közbeszerzési eljárásban nyertes ajánlattevő(k) feladata adásvételi szerződések keretében konténerek szállítása az alábbiak szerint:

1. részfeladat: "Görgős konténerek beszerzése" keretében az alábbi görgős konténerek szállítása:

a) nyitott, min. 11 m3- max. 15 m3 térfogatú konténerek - 6 db,

b) zárt, min. 28 m3 - max 32 m3 térfogatú konténerek - 14 db,

c) zárt, 32 m3-es térfogatú konténerek - 4 db.

2. részfeladat: "Zárt, fix telepítésű festékkonténerek beszerzése" keretében zárt, fix telepítésű festékkonténerek szállítása - 2 db.

3. részfeladat: "Műanyag hulladékgyűjtőtartályok beszerzése" keretében 1100 literes űrtartalmú műanyag (anyagú) hulladékgyűjtőtartályok szállítása - 50 db

A részletes műszaki követelményeket a közbeszerzési dokumentumok részét képező műszaki leírás tartalmazza.

Önkormányzat

Uniós

Nyílt eljárás

Dokumentum típusa
Összegezés
Közzéteendő fájl
Leírás

javított összegezés

Dokumentum típusa
Összegezés
Közzéteendő fájl
Leírás

összegezés

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

Aláírt szerződés 1. rf.

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

Aláírt szerződés 2. rf.

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

Aláírt szerződés 3. rf.