Hivatal

Műemléki ingatlanon karbantartási és iroda, valamint kapcsolódó helyiségek felújítási munkáinak elvégzése

„— Budapest Főváros Önkormányzatának Főpolgármesteri Hivatala, Városháza. Budapest V. ker. Városház u. 9-11. (műemlék épület) 53 000 m2.

— Budapest Főváros Önkormányzatának Főpolgármesteri Hivatala szerveinek elhelyezésére szolgáló alábbi épületek:

— Közgyűlési terem és kiszolgáló helyiségei 1 009 m2. Budapest V. ker. Váci u. 62-64., 66. (műemlék épületrész).

— Központi irattári épület 1 533 m2.Budapest VIII. ker. Leonardo Da Vinci köz 2. (épület).

— Ügyfélszolgálati iroda 185 m2. Budapest VIII. ker. Könyves Kálmán krt 84., Kőbányai út 22. (épületrész).

Összesen 55 727 m2 alapterületű létesítményekben építési engedélyt nem igénylő építési beruházási munkák elvégzése a Vállalkozási Keretszerződésben foglaltak szerint Ajánlatkérő eseti megrendelései alapján – tételes mennyiségi felmérésen alapuló és a TERC Kft. V.I.P. Költségvetési program, vagy azzal adatvesztés mentesen kompatibilis alkalmazásával kalkulált, ÖN felújítás típusú normarendszer szerinti – utólagos, tételes elszámolással. A közbeszerzés ismertetése: Ajánlatkérő az eljárást a 322/2015. (X.30.) Korm. rendelet 34. § szerinti műemléki építési beruházás tárgyban keretszerződés megkötése céljából indítja. Az építési beruházás megrendelésére Eseti Megrendelések útján a keretösszeg erejéig, a keretszerződésben szabályozott módon, egyedi felmérésen alapuló, árazott ajánlati költségvetésben szereplő tételek alapján kerül sor. Keretösszeg: nettó 973 939 796 HUF + 450 000 000 HUF opció.

Nyertes ajánlattevő feladata:

— Karbantartási munkálatok: az Ajánlati Felhívás II.2.3) pontjában meghatározott helyszíneken elhelyezkedő, összesen 55 727 m2 területű létesítményekben építési engedélyt nem igénylő karbantartási munkák elvégzése a Kivitelezési Keretszerződésben foglaltak szerint Ajánlatkérő Eseti Megrendelései alapján tételes mennyiségi felmérésen alapuló és a TERC Kft. V. I. P. Költségvetési program, vagy azzal adatvesztésmentesen kompatibilis alkalmazásával kalkulált, ÖN felújítás típusú normarendszer szerinti – utólagos tételes elszámolással,

— Felújítási munkálatok: döntően a Főpolgármesteri Hivatal műemlék épületében (1052 Budapest, V. ker.,Városház u. 9–11.), valamint a műszaki leírás 2. számú pontban meghatározott helyszíneken, összesen 55 727 m2 alapterületen lévő irodák, irodacsoportok és csatlakozó kiszolgáló területek – vizesblokkok,konyhák, közlekedők, irattárak – építési engedélyt nem igénylő felújítási munkáinak elvégzése a Kivitelezési Keretszerződésben foglaltak szerint Ajánlatkérő Közvetlen Megrendelései alapján tételes mennyiségi felmérésen alapuló és a TERC Kft. V. I. P. Költségvetési program, vagy azzal adatvesztésmentesen kompatibilis alkalmazásával kalkulált, ÖN felújítás típusú normarendszer szerinti – utólagos tételes elszámolással.

Ajánlatkérő a karbantartás és a felújítás fogalmait a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 3. § (4) bekezdés 8-9. pontjai alapján a határozzák meg. A részletes műszaki, szakmai követelményrendszert a Közbeszerzési Dokumentumok tartalmazzák.”

Hivatal

Uniós

Nyílt eljárás

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás
  1. számú szerződésmódosítás
Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

2.számú szerződésmódosítás

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

aláírt szerződés