Nyertes ajánlattevő (Vállalkozó) feladata 2025. január 1-jétől 2026. december 31-ig a Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal
épületében (1052 Budapest, Városház utca 9-11., helyrajzi szám: Budapest, 24357.) található, műszaki leírásban felsorolt elektronikai berendezésekre – hangosító, szavazatszámláló, képi megjelenítő, kép- és hangtároló eszközökre, valamint a hozzájuk tartozó infrastruktúrára – vonatkozó folyamatos üzemeltetési, karbantartási és kezelői támogatási szolgáltatás biztosítása, továbbá a berendezések szükség szerinti javítása, beállítása, szükséges esetben ideiglenes csere eszközök biztosításával. Nyertes ajánlattevő feladata továbbá a rendszerrel kapcsolatos oktatás is.
A feladatok teljesítésére az alábbiakban felsorolt helyeken kerül sor:
Főpolgármesteri Hivatal épülete (1052 Budapest, Városház utca 9-11.):
1) Közgyűlési termek:
a) Díszteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvvező rendszer, valamint a
folyamat-tájékoztató (a napirendi pontok címét nyomonkövető) rendszer;
b) Díszteremben működő robotkamerás videó közvetítő rendszer;
c) 3. em. 316. sz. tárgyalóteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvező
rendszer, -;
2) Bizottsági és kiemelt termek:
a) 133/b. sz. tárgyalóteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvező rendszer,;
b) 282. sz. tanácsteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvvező rendszer,;
c) 120. sz. tárgyalóteremben működő tolmácsegységes hangosító, és szavazatszámláló rendszer, valamint robotkamerás rendszer;
d) Földszint 1. számú tárgyalóteremben működő, sajtó eseményekhez biztosított hangosító rendszer;
3) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán működő ügyfélhívó rendszer.
Ajánlatkérő (Megrendelő) fenntartja a jogot, hogy a fenti termek beosztását vagy számozását megváltoztassa, vagy valamely
eszközöket másik terembe átcsoportosítsa, továbbá a jelenleg használaton kívüli, tartalékként kezelt 15 db kerek és 25 db LCD
szavazópultot beépítse.
A feladatok teljesítésére az alábbiakban felsorolt helyeken kerül sor 2025. január 1-jétől 2026. december 31-ig.
Főpolgármesteri Hivatal épülete
1) Közgyűlési termek:
a) Díszteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvvező rendszer, valamint a
folyamat-tájékoztató (a napirendi pontok címét nyomonkövető) rendszer;
b) Díszteremben működő robotkamerás videó közvetítő rendszer;
c) 3. em. 316. sz. tárgyalóteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvező
rendszer,
2) Bizottsági és kiemelt termek:
a) 133/b. sz. tárgyalóteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvező rendszer,;
b) 282. sz. tanácsteremben működő hangosító, szavazatszámláló, a hozzászólások időpontját rögzítő jegyzőkönyvvező rendszer,;
c) 120. sz. tárgyalóteremben működő tolmácsegységes hangosító, és szavazatszámláló rendszer, valamint robotkamerás rendszer;
d) Földszint 1. számú tárgyalóteremben működő, sajtó eseményekhez biztosított hangosító rendszer;
3) Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán működő ügyfélhívó rendszer.
A rendszerekben végrehajtott változástatások és annak dokumentálása a Megrendelő mindenkor hatályos Informatikai szabályzatának mellékletében előírt formanyomtatványon - Informatikai Rendszer Módosítási Igény (IRMI) - rögzített folyamatán keresztül engedélyezhető és végezhető. A karbantartási feladatok elvégzéséről nyertes Ajánlattevő (Vállalkozó) tesztelési jegyzőkönyvet köteles felvenni, mely részletesen tartalmazza valamennyi, a karbantartás / ellenőrzés során elvégzett feladatot - többek között, de nem kizárólag - a rendszer hardver és szoftver elemeinek működőképességére irányuló vizsgálati lépéseket.
1) Hardver:
a) A Műszaki leírásban meghatározott közgyűlési termekben működő rendszerek működőképességének folyamatos fenntartása,
főszabály szerint a Fővárosi Közgyűlés ülése előtti napon, kivételesen Ajánlatkérő által meghatározott más időpontban
jegyzőkönyvezett működési tesztek elvégzésével a Fővárosi Közgyűlés ülésének tervezett helyszíne szerinti teremben. A Fővárosi Közgyűlés ülése alatt jelen Műszaki leírás keretében a Fővárosi Önkormányzat közmeghallgatását is érteni kell.
b) A Műszaki leírásban meghatározott bizottsági és kiemelt termekben működő rendszerek működőképességének ellenőrzése
minden, főszabály szerint az adott teremben tervezett bizottsági, jogszabályban vagy közjogi szervezetszabályozó eszközben
létrehozott más testületi ülést (így például, de nem kizárólag: a Fővárosi Érdekegyeztető Tanács, vagy a Fővárosi Idősügyi Tanács
ülése) vagy sajtóeseményt megelőző napon, kivételesen Ajánlatkérő által meghatározott más időpontban, vagy ülés elmaradása esetén legalább havonta egy alkalommal jegyzőkönyvezett működési tesztek elvégzésével - .
c) Az I. 1) és 2) pontban meghatározott rendszerek esetében az ülés vagy esemény lebonyolítását veszélyeztető, az ellenőrzés
során felmerülő hiba esetén annak soron kívüli javítása az ülés kezdetéig, az I. 1) pontban meghatározott közgyűlési termekben
működő rendszerek esetében az ülés alatt is, amelynek érdekében a Vállalkozó folyamatos személyes szakértői jelenlétet biztosít.
d) Az I. 1) és 2) pontban meghatározott rendszerek esetében Ajánlatkérő által észlelt és jelzett meghibásodások javításának
megkezdése - I. sürgősségi fokozat esetén a bejelentéstől számított , az ajánlat ben megadott időtartamon (órán) belül, II. sürgősségi fokozat esetén 3 munkanapon belül –.
e) A rendszer minden elemének a gyári utasítások szerinti karbantartási műveleteinek elvégzése, annak dokumentálása. A gyári
utasítások beszerzése Vállalkozó feladata.
f) A Műszaki leírás I. 3) pontjában meghatározott rendszer esetében a működőképesség fenntartása a szükséges segédanyagok
biztosításával, az ügyfélszolgálat hivatali munkaideje alatt.
g) Beállítás szintű módosítások szükség szerinti elvégzése.
2) Szoftver:
a) A működéshez szükséges alap- és segédprogramok biztosítása, készenlétben tartása, szükség szerinti újratelepítése, továbbá
havi 2 (kettő) órában változáskövetés. Ebbe a körbe értendő a MIKROVOKS, MIKROKAM, seQUEnce, Napir és MV Table
programokon felül valamennyi, a teljes körű működéshez szükséges segédprogram és operációs rendszer is.
b) Operációs rendszerekre és segédprogramokra vonatkozóan, a rendszer működéséhez szükséges, automatikus szoftver
verziókövetés.
c) Beállítás szintű módosítások szükség szerinti elvégzése.
d) A rendszerelemek működése meg kell, hogy feleljen a Megrendelőre vonatkozó jogszabályoknak, az Európai Unió közvetlenül
alkalmazandó jogi aktusának és a Megrendelőre kötelező normatív utasításoknak, így különösen a Megrendelő informatikai
szabályzatának, valamint a főosztályvezetői utasításoknak. A releváns utasításokat Megrendelő a szerződéskötéskor Vállalkozó
rendelkezésére bocsátja.
Kezelői támogatás és az egyéb szolgáltatások részletesen a Műszaki leírás szerint.
A 321/2015. (X. 30.) Korm. rendelet 46.§ (3) bekezdés alapján a jelen közbeszerzési eljárásban bármely meghatározott gyártmányú, eredetű, típusú dologra, eljárásra, tevékenységre, személyre, szabadalomra vagy védjegyre való hivatkozás, megnevezés, de különösen a jelen pont szerinti, a működéshez szükséges alap- és segédprogramok csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történik, a megnevezés mellett a „vagy azzal egyenértékű” minden esetben értendő. Egyenértékű termék megajánlása esetén az egyenértékűséget Ajánlattevőnek az ajánlatában igazolnia kell.
Részletesen a szerződés-tervezetben és a műszaki leírásban foglaltak szerint.