Hivatal

KIR rendszer támogatása 2025.

Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala (továbbiakban: Megrendelő) a teljesítés helyén működő SAMO alapú Központi Ingatlannyilvántartási

Rendszer (KIR) (a továbbiakban: rendszer) támogatását kívánja biztosítani.

Teljesítés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal – 1052 Budapest, Városház utca 9-11.

Felhasználók létszáma: 40-50 fő.

Vállalkozó feladata a rendszer támogatása a jelen Műszaki leírás I. és II. pontja szerint.

I. Tanácsadási és oktatási szolgáltatás

Vállalkozó a tanácsadási és oktatási szolgáltatás keretén belül köteles:

1) Tanácsadás nyújtására:

- a hardver és szoftver infrastruktúrához kapcsolódóan,

- a rendszerparaméterek felállításához/módosításához.

2) A rendszer felhasználóinak oktatására. Az oktatást a Megrendelő által írásban küldött értesítés kézhezvételéről számított 1 munkanapon belül Vállalkozó visszaigazolja, és Megrendelővel történt egyeztetés alapján a visszaigazolás megküldésétől számított 10 munkanapon belül megtartja.

Vállalkozó a fenti szolgáltatásokat összesen havonta maximum 8 órányi terjedelemben biztosítja.

II. Felhasználók támogatása és rendszertámogatás

Vállalkozó a felhasználók támogatása keretében köteles:

1) Hibákkal kapcsolatos kérdések fogadására és kezelésére

2) A hibajegyekkel kapcsolatos egyeztetéseken való részvételre

3) Az Ajánlatkérői hibabejelentések fogadására, a hibajavítás megkezdésére, ezt követően átmeneti vagy végleges megoldás nyújtására

4) Alapszintű (a rendszert érintő) segítséget igénylő kérdések megválaszolására, a felhasználás során felmerülő problémák

elhárítására

5) Az alkalmazás részegységeinek kezelésére (indítás, leállítás, újraindítás), a lehetséges megoldási javaslatok összegyűjtésére

6) Kapcsolat tartására a felhasználóval személyesen/levélben (e-mailben) / telefonon

7) A felhasználói profilok kezelésének támogatására

8) Hozzáférési jogosultságok kezelésére (felhasználó felvétele, módosítása és törlése; csoporttagságok jogosultságainak felvétele, módosítása és törlése, jelszó újragenerálás)

9) Frissítések biztosítására, valamint azok fenntartására és a kapcsolódó dokumentáció frissítésére

10) Verzióváltások (update vagy upgrade) előkészítésére és felügyeletére

11) Ad hoc riportok/statisztikák készítése: eseti lekérdezések és kimutatások

A hibaelhárítást a Vállalkozó köteles akként végezni, hogy megtesz minden ésszerű és gazdaságilag észszerűen szükséges lépést a

hiba kijavítása érdekében.

Vállalkozó a rendszertámogatás keretében köteles: közreműködni a rendszert érintő biztonsági esemény kivizsgálásában és

elhárításában.

Vállalkozó a fenti szolgáltatásokat heti 5 napon, hivatali munkaidőben (hétfő-csütörtök 08:00-16:30, péntek 08:00-14:00),

rendelkezésre állással biztosítja.

III. A hibabejelentés rendje

Megrendelő a hibabejelentést írásban (Vállalkozó HelpDesk rendszerén) teszi meg. Vállalkozó a HelpDesk rendszere folyamatos

működését biztosítja. Kritikus kategóriájú hiba esetén Megrendelő azt telefonon is jelezheti Vállalkozó felé. Telefonos bejelentés

esetén Megrendelő azt köteles 4 órán belül írásban is megtenni Vállalkozó felé.

Részletesen a Műszaki leírás és a szerződéstervezet szerint.

Hivatal

Nemzeti

Kbt. 112. § (1) bek. b) pont szerinti nyílt eljárás

Dokumentum típusa
Összegezés
Közzéteendő fájl
Leírás

összegezés

Dokumentum típusa
Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződések és módosításaik
Közzéteendő fájl
Leírás

aláírt szerződés