Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala (továbbiakban: Megrendelő) a teljesítés helyén működő SAMO alapú Központi Ingatlannyilvántartási
Rendszer (KIR) (a továbbiakban: rendszer) támogatását kívánja biztosítani.
Teljesítés helye: Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal – 1052 Budapest, Városház utca 9-11.
Felhasználók létszáma: 40-50 fő.
Vállalkozó feladata a rendszer támogatása a jelen Műszaki leírás I. és II. pontja szerint.
I. Tanácsadási és oktatási szolgáltatás
Vállalkozó a tanácsadási és oktatási szolgáltatás keretén belül köteles:
1) Tanácsadás nyújtására:
- a hardver és szoftver infrastruktúrához kapcsolódóan,
- a rendszerparaméterek felállításához/módosításához.
2) A rendszer felhasználóinak oktatására. Az oktatást a Megrendelő által írásban küldött értesítés kézhezvételéről számított 1 munkanapon belül Vállalkozó visszaigazolja, és Megrendelővel történt egyeztetés alapján a visszaigazolás megküldésétől számított 10 munkanapon belül megtartja.
Vállalkozó a fenti szolgáltatásokat összesen havonta maximum 8 órányi terjedelemben biztosítja.
II. Felhasználók támogatása és rendszertámogatás
Vállalkozó a felhasználók támogatása keretében köteles:
1) Hibákkal kapcsolatos kérdések fogadására és kezelésére
2) A hibajegyekkel kapcsolatos egyeztetéseken való részvételre
3) Az Ajánlatkérői hibabejelentések fogadására, a hibajavítás megkezdésére, ezt követően átmeneti vagy végleges megoldás nyújtására
4) Alapszintű (a rendszert érintő) segítséget igénylő kérdések megválaszolására, a felhasználás során felmerülő problémák
elhárítására
5) Az alkalmazás részegységeinek kezelésére (indítás, leállítás, újraindítás), a lehetséges megoldási javaslatok összegyűjtésére
6) Kapcsolat tartására a felhasználóval személyesen/levélben (e-mailben) / telefonon
7) A felhasználói profilok kezelésének támogatására
8) Hozzáférési jogosultságok kezelésére (felhasználó felvétele, módosítása és törlése; csoporttagságok jogosultságainak felvétele, módosítása és törlése, jelszó újragenerálás)
9) Frissítések biztosítására, valamint azok fenntartására és a kapcsolódó dokumentáció frissítésére
10) Verzióváltások (update vagy upgrade) előkészítésére és felügyeletére
11) Ad hoc riportok/statisztikák készítése: eseti lekérdezések és kimutatások
A hibaelhárítást a Vállalkozó köteles akként végezni, hogy megtesz minden ésszerű és gazdaságilag észszerűen szükséges lépést a
hiba kijavítása érdekében.
Vállalkozó a rendszertámogatás keretében köteles: közreműködni a rendszert érintő biztonsági esemény kivizsgálásában és
elhárításában.
Vállalkozó a fenti szolgáltatásokat heti 5 napon, hivatali munkaidőben (hétfő-csütörtök 08:00-16:30, péntek 08:00-14:00),
rendelkezésre állással biztosítja.
III. A hibabejelentés rendje
Megrendelő a hibabejelentést írásban (Vállalkozó HelpDesk rendszerén) teszi meg. Vállalkozó a HelpDesk rendszere folyamatos
működését biztosítja. Kritikus kategóriájú hiba esetén Megrendelő azt telefonon is jelezheti Vállalkozó felé. Telefonos bejelentés
esetén Megrendelő azt köteles 4 órán belül írásban is megtenni Vállalkozó felé.
Részletesen a Műszaki leírás és a szerződéstervezet szerint.