Pályázati feltételek:
· az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet 12. § (1) és (2) bekezdéseiben foglaltaknak megfelelően: felsőoktatásban szerzett végzettség és emellett államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés, valamint
- a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Számv. tv.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlat,
· a Számv. tv. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban való regisztráció igazolása és a tevékenység ellátására jogosító engedély csatolása,
· felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
· büntetlen előélet,
· magyar állampolgárság,
· cselekvőképesség,
· vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása a 2007. évi CLII. törvény alapján.
Elvárt kompetenciák:
· Kiváló szintű döntési képesség, kiemelkedő kommunikációs és tárgyalóképesség, szakma iránti elkötelezettség.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: 5 év határozott időre terjedő időtartamra várhatóan 2024.10.21.-től 2029.10.20-ig
A munkavégzés helye: 1173 Budapest, Pesti út 117.
A Kjt. 20/B. § (2) bekezdése alapján vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg pénzügyi ügyintéző közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető. A közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetén 4 hónap próbaidő kikötésével.
A vezető beosztás ellátására szóló megbízás várhatóan 2024. október 21-től 2029. október 20. napjáig terjedő, határozott időre szól, a fennálló, vagy a megbízással egyidejűleg az érvényesen pályázó képesítésének megfelelő munkakörbe történő kinevezéssel létrejövő közalkalmazotti jogviszony mellett.
Illetmény és juttatások megállapítására a Kjt., és a Vhr. alapján kerül sor.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. április 14.
A pályázat benyújtásának módja: elektronikusan, Budapest Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrásmenedzsment Főosztályának a szemelyzeti@budapest.hu e-mail címre megküldve. Kérjük a tárgy mezőben feltüntetni „Fővárosi Önkormányzat Pesti Úti Idősek Otthona gazdasági vezetői pályázata”.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat benyújtási határidejét követő 60 napon belül.
A beérkezett pályázati anyagok átvizsgálása után az alakilag megfelelő pályázatot benyújtott jelentkezőket eseti bizottság meghallgatja, majd a bizottság javaslatát mérlegelve a főpolgármester dönt a nyertes pályázó személyét illetően.
A pályázat eredményéről a pályázók írásbeli értesítést kapnak. A döntést követően a sikertelen pályázatok törlésre kerülnek.
A pályázati kiírás további közzétételének helye:
Budapest Főváros Önkormányzata honlapja: http://budapest.hu
Az adatkezelési tájékoztató a Budapest Portálon a http://einfoszab.budapest.hu/list/adatkezelesi-tajekoztatok linken érhető el.
A pályázat készítéséhez szükséges további információt a Főpolgármesteri Hivatal
Szociálpolitikai Főosztálya a 06 1 999-8138 telefonszámon, valamint a
Humánerőforrás-menedzsment Főosztály ad a 06 1 999-8288-es telefonszámon.
A gazdasági vezető feladatai:
Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 11. §-ában meghatározott feladatok ellátása.
Az intézmény működésével összefüggő, a Szervezeti és Működési Szabályzatban rögzített gazdasági, pénzügyi és számviteli tevékenység irányítása, szervezése és ellenőrzése, az államháztartási törvényben foglalt vonatkozó feladatok ellátása, ezen belül különös tekintettel:
· a tervezési, gazdálkodási, finanszírozási, adatszolgáltatási és beszámolási feladatok ellátása,
· normatív támogatások igénylésének és elszámolásának végrehajtása,
· a gazdálkodási és pénzügyi feladatok felelős irányítása,
· az intézmény éves pénzügyi tervének és az előírt féléves, éves beszámolójának, időszakos pénzforgalmi jelentéseinek elkészítése, a pénzügyi terv és a beszámoló adatai valódiságának biztosítása,
· bizonylati fegyelem, a leltározás, a selejtezés, a tulajdon védelmére vonatkozó előírások érvényesítése.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
· részletes önéletrajz az eddigi szakmai tevékenység ismertetésével,
· a szakmai végzettséget igazoló okirat másolatai, azzal, hogy az eredeti okiratok bemutatását meghallgatás esetén, azt megelőzően vállalja,
· a Számv. tv. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban történő szereplés igazolása és a tevékenység ellátásra jogosító engedély másolata, azzal, hogy az eredeti okiratok bemutatását meghallgatás esetén, azt megelőzően vállalja,
· a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget elfogadó nyilatkozat,
· a pályázó a Kjt. 20/A. § (5) bekezdés b) pontja szerinti nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
· a közalkalmazotti jogviszony 4 hónapos próbaidejének elfogadására vonatkozó nyilatkozat,
· nyilatkozat, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
· a pályázó nyilatkozata arról, hogy rendelkezik a büntetlen előélet igazolására szolgáló hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal, melyet érvényes pályázat esetén legkésőbb a személyes meghallgatásán napján bemutat