Intézményi álláspályázatok

RÉSZLETEK
Fővárosi Önkormányzat Pesti Úti Idősek Otthona gazdasági vezetői álláspályázata

Pályázati feltételek:

·        az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet 12. § (1) és (2) bekezdéseiben foglaltaknak megfelelően: felsőoktatásban szerzett végzettség és emellett államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés, valamint

-         a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Számv. tv.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlat,

·        a Számv. tv. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban való regisztráció igazolása és a tevékenység ellátására jogosító engedély csatolása,

·        felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

·        büntetlen előélet,

·        magyar állampolgárság,

·        cselekvőképesség,

·        vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása a 2007. évi CLII. törvény alapján.

Elvárt kompetenciák:

·        Kiváló szintű döntési képesség, kiemelkedő kommunikációs és tárgyalóképesség, szakma iránti elkötelezettség.


elektronikusan, Budapest Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrásmenedzsment Főosztályának a szemelyzeti@budapest.hu e-mail címre megküldve

Benyújtás határideje

2024.04.14

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. április 14.

A pályázat benyújtásának módja: elektronikusan, Budapest Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrásmenedzsment Főosztályának a szemelyzeti@budapest.hu e-mail címre megküldve. Kérjük a tárgy mezőben feltüntetni „Fővárosi Önkormányzat Pesti Úti Idősek Otthona gazdasági vezetői pályázata”.


A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

 

A vezetői megbízás időtartama: 5 év határozott időre terjedő időtartamra várhatóan 2024.10.21.-től 2029.10.20-ig

 

A munkavégzés helye: 1173 Budapest, Pesti út 117.

A Kjt. 20/B. § (2) bekezdése alapján vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg pénzügyi ügyintéző közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető. A közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetén 4 hónap próbaidő kikötésével.

A vezető beosztás ellátására szóló megbízás várhatóan 2024. október 21-től 2029. október 20. napjáig terjedő, határozott időre szól, a fennálló, vagy a megbízással egyidejűleg az érvényesen pályázó képesítésének megfelelő munkakörbe történő kinevezéssel létrejövő közalkalmazotti jogviszony mellett.

Illetmény és juttatások megállapítására a Kjt., és a Vhr. alapján kerül sor.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. április 14.

A pályázat benyújtásának módja: elektronikusan, Budapest Főpolgármesteri Hivatal Humánerőforrásmenedzsment Főosztályának a szemelyzeti@budapest.hu e-mail címre megküldve. Kérjük a tárgy mezőben feltüntetni „Fővárosi Önkormányzat Pesti Úti Idősek Otthona gazdasági vezetői pályázata”.

 

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázat benyújtási határidejét követő 60 napon belül.

 

A beérkezett pályázati anyagok átvizsgálása után az alakilag megfelelő pályázatot benyújtott jelentkezőket eseti bizottság meghallgatja, majd a bizottság javaslatát mérlegelve a főpolgármester dönt a nyertes pályázó személyét illetően.

A pályázat eredményéről a pályázók írásbeli értesítést kapnak. A döntést követően a sikertelen pályázatok törlésre kerülnek.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye:

Budapest Főváros Önkormányzata honlapja: http://budapest.hu

Az adatkezelési tájékoztató a Budapest Portálon a http://einfoszab.budapest.hu/list/adatkezelesi-tajekoztatok linken érhető el.

A pályázat készítéséhez szükséges további információt a Főpolgármesteri Hivatal

Szociálpolitikai Főosztálya a 06 1 999-8138 telefonszámon, valamint a

Humánerőforrás-menedzsment Főosztály ad a 06 1 999-8288-es telefonszámon.



A gazdasági vezető feladatai:

 

Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011.(XII.31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 11. §-ában meghatározott feladatok ellátása.

Az intézmény működésével összefüggő, a Szervezeti és Működési Szabályzatban rögzített gazdasági, pénzügyi és számviteli tevékenység irányítása, szervezése és ellenőrzése, az államháztartási törvényben foglalt vonatkozó feladatok ellátása, ezen belül különös tekintettel:

·        a tervezési, gazdálkodási, finanszírozási, adatszolgáltatási és beszámolási feladatok ellátása,

·        normatív támogatások igénylésének és elszámolásának végrehajtása,

·        a gazdálkodási és pénzügyi feladatok felelős irányítása,

·        az intézmény éves pénzügyi tervének és az előírt féléves, éves beszámolójának, időszakos pénzforgalmi jelentéseinek elkészítése, a pénzügyi terv és a beszámoló adatai valódiságának biztosítása,

·        bizonylati fegyelem, a leltározás, a selejtezés, a tulajdon védelmére vonatkozó előírások érvényesítése.



A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

·        vállalkozási szakon is mérlegképes könyvelői képesítés

·        önkormányzati költségvetési intézményi gyakorlat

·        szociális intézményi gyakorlat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

 

·        részletes önéletrajz az eddigi szakmai tevékenység ismertetésével,

·        a szakmai végzettséget igazoló okirat másolatai, azzal, hogy az eredeti okiratok bemutatását meghallgatás esetén, azt megelőzően vállalja,

·        a Számv. tv. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban történő szereplés igazolása és a tevékenység ellátásra jogosító engedély másolata, azzal, hogy az eredeti okiratok bemutatását meghallgatás esetén, azt megelőzően vállalja,

·        a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget elfogadó nyilatkozat,

·        a pályázó a Kjt. 20/A. § (5) bekezdés b) pontja szerinti nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,

·        a közalkalmazotti jogviszony 4 hónapos próbaidejének elfogadására vonatkozó nyilatkozat,

·        nyilatkozat, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,

·        a pályázó nyilatkozata arról, hogy rendelkezik a büntetlen előélet igazolására szolgáló hatósági erkölcsi bizonyítvánnyal, melyet érvényes pályázat esetén legkésőbb a személyes meghallgatásán napján bemutat